ככה עושים מיתוג כנסים, 5 המלצות לפני שניגשים לעבודה

מיתוג כנסים

ככה עושים מיתוג כנסים, 5 המלצות לפני שניגשים לעבודה

ככה עושים מיתוג כנסים, 5 המלצות לפני שניגשים לעבודה – כנס נותן הזדמנות מעולה לחשוף את המוצר או השירות, לגייס משקיעים ולהגביר את המוטיבציה של העובדים.

אבל בשביל להשיג את כל המטרות האלה, צריך לדאוג למיתוג נכון ולאלמנטים הגרפיים הרלוונטיים כולל קונספט. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? הנה המדריך המלא והמלצות קונקרטיות

מיתוג כנסים – הדברים שחשוב לציין למעצב.ת

בעלי עסקים מכל התחומים צריכים לקיים מדי פעם כנסים מקצועיים. המטרה של הכנס היא לא רק לחזק את המוניטין של בית העסק ולבדל אותו מול המתחרים, אלא אולי גם לחשוף מוצר או שירות חדשים. במקביל, אותו כנס יכול לשמש לטובת גיוס משקיעים ומינוף. בטווח הארוך, כנסים גם מגבירים את המוטיבציה של העובדים כי הם מייצרים אצלם תחושת מחויבות.

הדרך למתג את הכנס עוברת בהתייעצות עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום של עיצוב גרפי. אפשר להתייעץ למשל עם אחד המומחים של logo4biz ולרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת כולל עיצוב לוגו או סלוגן, אבל גם בתהליך הזה יש כמה דברים שחשוב לציין בפני המעצב.ת:

  • מי קהל היעד של העסק
  • כמה אנשים מוזמנים לכנס וכמה אישרו הגעה
  • איפה בדיוק הכנס מתקיים
  • מי המתחרים של העסק
  • מה התקציב להפקת הכנס
  • מתי הכנס נערך
  • מה מטרת הכנס ולמה הוא מתקיים

5 המלצות שלנו לעיצוב ומיתוג הכנס

לאחר שמחליטים על לוגו מיוחד שגם מזוהה עם הכנס ויכול לייחד אותו, ניתן לעבור לשלב של עיצוב המקום עצמו. למעשה, יש לפחות 5 המלצות רלוונטיות עבור מיתוג עסקים שאותן כדאי להביא בחשבון:

1. ודאו שהכנס מעביר מסר ממוקד

הגדרת מטרות הכנס חשובה כי היא עוזרת להעביר מסר ממוקד. הטעות הנפוצה היא לנסות לנצל את אותו כנס גם בשביל לשווק מוצר או שירות וגם בשביל לנסות לבדל את העסק מול המתחרים, כי ריבוי מסרים גורם בלבול. בשביל למנוע את זה, מחליטים על המסר הרלוונטי ואז מתכננים את הכנס בהתאם.

2. זכרו שאין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי

מאוד חשוב שכל הכנס יופק ברמה גבוהה ושכבר מהכניסה האורחים והמוזמנים ירגישו שהם הגיעו למקום הנכון. כיום אין לבעלי עסקים הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי, לכן אסור להתפשר על אף פרט.

3. הגדירו את מסגרת התקציב

אין סיבה לחרוג מתוך מסגרת התקציב ואפשר למתג כנס מקצועי ברמה גבוהה גם במחיר משתלם. כדי לעשות את זה, מגדירים את התקציב מראש וקובעים סדר עדיפויות.

4. השתמשו באלמנטים גרפיים

האלמנטים הגרפיים השונים שיש על הקירות, בכניסה, על הבמה או סביב השולחנות תורמים למיתוג ויוצרים את האווירה. באמצעות האלמנטים הקיימים ניתן למתג את הכנס בצורה ספציפית לפי הדרישות של קהל היעד ולהשיג יתרונות רבים.

5. תכננו את העיצוב לפי המיקום והתאריך

יש הבדל בין האופן שבו מבצעים מיתוג כנסים באירועים שנערכים במקום פתוח לבין כנסים שמתוכננים להיערך באולמות סגורים. כמו כן, קיימים הבדלים בין אירועים בקיץ ובחורף. אז כדי לנצל את המקום, חשוב לתכנן את העיצוב ואת המיתוג לפי כל השיקולים האלה.

קריאייטיב, תוכן ועיצוב גרפי כולל קונספט

האמת היא שמה שמאוד יכול לסייע לתהליך של מיתוג כנסים הוא בחירת קונספט. אחרי שמגדירים את הקונספט כבר קל יותר לשמור עליו, לבחור את הצבעים המובילים, להחליט איפה תולים שלטים וכן הלאה. הקונספט יכול להיות בהתאמה לאופי הפעילות של העסק או מתוך ניסיון לבדל אותו מהמתחרים, אך הכי חשוב שנתכנן אותו עם חברה מקצועית ומיומנת.

כיום לדוגמא נהוג לשלב את הקונספט הרלוונטי עבור קריאייטיב, תוכן ועיצוב גרפי ללוגו של בעלי עסקים מול חברה שגם יודעת לבצע מיתוג רכבים ויש לה ניסיון בתחום. למרות שלכאורה יש הבדלים בין השירות, האמת היא שקיימים המון מאפיינים שמשותפים גם להכנת מדבקה לרכב וגם לעיצוב לוגו: בשני המקרים מעבירים מסר חד וקולע ומתכננים אותו לפי קהל היעד.

לסיכום, כנסים מתקיימים על בסיס יום יומי וחשוב לדעת איך להפיק אותם. לפני שניגשים לעבודה, צריך לדאוג גם למה שקורה מסביב עם עיצוב אתרים והזמנות ועם גרפיקה עבור הלוגו והמתחם.

אלו חבילות ניתן לקבל במיתוג כנס ומה המחיר?

מחיר מיתוג כנס משתנה בהתאם לצרכים כמו בכל תמחור גם פה יש דברים שתרצו שיהיו בחבילה וישנם דברים שלא תרצו ולכן בנינו עבורכם מחירון שמגולם בו הליך העבודה ותמחור די מדויק למחירי השוק

חבילת בסיס תכלול את הפרמטרים הבאים:

  • עיצוב הזמנה לפני הכנס
  • עיצוב ברושור
  • עיצוב כרטיס ביקור
  • עיצוב שקיות נייר
  • מחברות
  • עיצוב 2 תגי שם + שרוכים

סה"כ: 3,500 ₪

חבילת מיתוג לכנס מדיום תכלול את הפרמטרים הבאים:

  • עיצוב הזמנה לפני הכנס
  • עיצוב ברושור
  • עיצוב כרטיס ביקור
  • עיצוב שקיות נייר
  • מחברות
  • עיצוב 2 תגי שם + שרוכים
  • עיצוב רולאפ
  • עיצוב שלט הכוונה

סה"כ: 4,500 ₪

חבילת פרימיום לכנס מדיום תכלול את הפרמטרים הבאים:

  • עיצוב הזמנה לפני הכנס
  • עיצוב ברושור
  • עיצוב כרטיס ביקור
  • עיצוב שקיות נייר
  • מחברות
  • עיצוב 2 תגי שם + שרוכים
  • עיצוב רולאפ
  • עיצוב שלט הכוונה
  • עיצוב ביתן
  • עיצוב פלייסמנטים
  • עיצוב מסכי מצגת

סה"כ: 8,500 ₪ וצפונה בהתאם לקונספט ולגודל הביתן

המחירים אינם כוללים מע"מ, כולל עיצוב גרפי בלבד ולא כולל הדפסה ו/או הדבקה. לאחר שיחת אפיון ניתן לתת הצעת מחיר מדויקת.

עיצוב, מיתוג תערוכה או כל שירות גרפי במחיר לפי שעה

ניתן לתמחר גם בשיטת התמחור לפי שעת עבודה, במקרה זה מומלץ לבחון שיתוף פעולה עם החברה לעיצוב גרפי איתה תשתפו פעולה לטווח ארוך, זה דורש אמון שניתן לרכוש אותו רק לאחר שעבדתם מספר פעמים עם החברה וראיתם כי התוצר והשירות שקיבלתם הוא לסבירות רצונכם.

שיטת תמחור ע"פ שעות עבודה באות ב 2 צורות, האחד מחיר שעתי לדוגמא 300 ₪ לשעה ואילו בשניה אתם רוכשים בנק שעות בתמחור מוזל יותר, לדוגמא ראו את טבלת התמחור הבאה עבור שירותי עיצוב גרפי

שירות כמות שעות מחיר לשעה
רכישת בנק שעות של עיצוב גרפי כולל מנהלת פרויקטים 10 290 ₪
רכישת בנק שעות של עיצוב גרפי כולל מנהלת פרויקטים 20 285 ₪
רכישת בנק שעות של עיצוב גרפי כולל מנהלת פרויקטים 30 280 ₪

עיצוב לוגו לעסק

דילוג לתוכן