מדבקות לרכב בעיצוב אישי

מיתוג רכב

מדבקות לרכב בעיצוב אישי

מדבקות לרכב בעיצוב אישי – מדבקה אחת היא לפעמים כל מה שהרכב צריך כדי להפוך לשלט פרסום נייד שחושף את המותג, העסק, המוצר או השירות למאות אלפי אנשים על בסיס יום יומי.

עם זאת, כן צריך להכיר את ההבדלים בין סוגים שונים של מדבקות ואף לתכנן את המיתוג באופן שיצליח להעביר את המסר הנכון לקהל היעד הרלוונטי

סוגי מדבקות לרכב שניתן לעצב

המטרה של עיצוב מדבקות לרכב היא להשתמש בו בתור אמצעי פרסום. אם ממילא הרכב נמצא בתנועה וכנראה שנחשפים אליו מאות אלפי נהגים ואנשים נוספים, חבל לוותר על הפלטפורמה הזו. כמו כן, המדבקות מסייעות בתהליך מיתוג עסקים והן מעלות את הסיכוי שגם אנשים שלא מכירים את המוצר או השירות יזכרו את השם שלו.

הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את המדבקות הנכונות עבור העסק. אפשר למשל להשתמש במדבקה מחזירת אור כדי למשוך תשומת לב, או להדביק מדבקת תלת ממד עשויה סיבי פחמן שמרשימה גם מרחוק. עוד אפשרות היא להדביק מדבקת ויניל ויש כמובן את הפתרון הקלאסי של מדבקת קרבון. לשם השוואה, המדבקה שנחשבת הכי עמידה היא מסוג PPF ובה משתמשים כדי להגן על הרכב מפני נזקים, שריטות ועוד.

פרסום ע"ג רכב חברה

בתחום הפרסום, המיתוג והשיווק חייבים להתאים את המסר לקהל היעד. לכן אין באמת הרבה הבדלים בין האופן שבו מבצעים את המיתוג או השיווק במקומות שונים. לראייה, הנה למשל כמה כללי מפתח שיכולים להיות רלוונטיים גם עבור מיתוג כנסים במהלך אירועים גדולים וגם ספציפית עבור השירות של מיתוג רכבים פרטיים או בבעלות החברה:

א. פרסום שמתכתב עם הלוגו – לעסק המודרני יש שניות בודדות למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. כדי לעשות את זה משתמשים בעיקר בפתרונות עיצוב גרפי ולא רק בטקסט, כמו למשל עם דוגמאות והשראה מהקטלוג של logo4biz ואחרים. אז גם אם מתכנים עיצוב לוגו יוקרתי למסמכים הרשמיים של החברה וגם אם רוצים לעצב לוגו לעסק חדש ולפרסם אותו עם עיצוב מדבקות לרכב, צריך שהצבעים יהיו אחידים וקהל היעד יבין במי מדובר.

ב. הנעה לפעולה – המטרה של עיצוב מדבקות לרכב היא לפרסם את המוצר, השירות או העסק ולמתג אותו כדי להביא אליו עוד לקוחות. בשביל להשיג את המטרה, יש צורך להניע את הלקוחות לפעולה: למשל להסביר להם איך בדיוק ליצור קשר ולמי לפנות כדי לבצע רכישה. לכן העיצוב של לוגואים הוא עניין מורכב שמחייב מעורבות של בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. הם יודעים איך להעביר מסר חד בצורה הקלה והפשוטה ביותר, כדי שבעלי העסקים יהיו מרוצים וישיגו את המטרות שלהם.

ג. עלות משתלמת – מיתוג לא מיועד רק לעסקים גדולים אלא רלוונטי לכולם. בשביל שהמיתוג יחזיר את ההשקעה, העלות שלו צריכה להיות משתלמת. גם פה, זה בכלל לא משנה אם ממתגים אולם יוקרתי לאירוע חברה שנתי או בוחרים להדביק את הלוגו על הרכב של בעל העסק בלבד: אם העלות הוגנת, ההשקעה משתלמת.

סוגי רכבים להדבקת לוגו

ספציפית בתחום של עיצוב מדבקות לרכב כן ניתן לראות הבדלים בין כלי התחבורה עצמם. הנה לדוגמא סוגי רכבים פופולאריים שאפשר ליישם עליהם את המדבקות:>

  1. אופנוע – מיתוג של אופנוע מתבצע עם מדבקה קטנה יחסית. עם זאת, האופנוע זריז ולכן בנסיעה עירונית ובינעירונית החשיפה שלו גבוהה.
  2. קטנוע – קטנוע דומה לאופנוע מבחינת המיתוג, אבל הוא מיועד יותר לנסיעות בתוך העיר. מבחינת המיתוג, זה אומר שאפשר להשתמש במדבקות פשוטות יחסית.
  3. משאית – את המשאית אפשר למתג בחלקים שונים. אפשרות אחת היא למתג רק את החלק הקדמי ותא הנהג, בעוד אפשרות אחרת היא למתג גם את החלק האחורי והמכולה.
  4. מונית – המדבקה המתאימה למונית היא בדרך כלל זו שמשולבת על החלון האחורי. הסיבה היא שבשאר חלקי הרכב לרוב מופיע המיתוג של חברת המוניות.
  5. עגלה נגררת – עגלה נגררת יכולה לשמש למיתוג גם אם היא עומדת בחניה. זהו יתרון משמעותי שמגביר חשיפה.
  6. רכב פרטי – לרוב ממתגים רכבי חברה ורכבים פרטיים של בעלי עסקים עצמאיים. אפשר לעשות את זה עם מדבקות חזקות ואמינות.
  7. אוטובוס – המדבקות לאוטובוסים הן הכי גדולות בקטגוריה. עם זאת, יש לוודא שמעצבים אותן נכון.

עיצוב לוגו לעסק

דילוג לתוכן